ПОУРОЧНО –
ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
з предмету
«Англійська мова» (130 годин)
1 курс
№ уроку
|
Кількість годин
|
Тематика
|
Тема 1. Корективний курс (9 годин)
|
||
1
|
1
|
Англійська мова - мова міжнародного спілкування
|
2
|
1
|
Вхідний контроль знань.
|
3
|
1
|
Читання
приголосних.
|
4
|
1
|
Читання
голосних.
|
5
|
1
|
Читання
сполучень голосних з приголосними
|
6
|
1
|
Особові та присвійні
займенники.
|
7
|
1
|
The Present Tense.
|
8
|
1
|
The Past Simple Tense.
|
9
|
1
|
Контрольна робота
|
Тема 2. Я, моя сім'я,
друзі (12 годин)
|
||
10
|
1
|
Люди
та стосунки між ними.
|
11
|
1
|
Якості особистості.
|
12
|
1
|
Традиції
та сучасність.
|
13
|
1
|
Види
особистісних стосунків.
|
14
|
1
|
Стосунки
з товаришами, взаємодопомога.
|
15
|
1
|
Я -
особистість!
|
16
|
1
|
Мої
друзі.
|
17
|
1
|
У
пошуках друга.
|
18
|
1
|
Норми
поведінки.
|
19
|
1
|
Спілкування
у сім'ї.
|
20
|
1
|
Моя
родина.
|
21
|
1
|
Підсумковий
урок з вивчення теми.
|
Тема 3. Робота і професії
(12 годин)
|
||
22
|
1
|
Робота
та професії.
|
23
|
1
|
Сучасні
професії.
|
24
|
1
|
Переваги
та недоліки деяких професій.
|
25
|
1
|
Вибір професії.
|
26
|
1
|
Пошук роботи.
|
27
|
1
|
Перед
співбесідою.
|
28
|
1
|
Моя
майбутня професія.
|
29
|
1
|
Професійні
якості, уміння та навички.
|
30
|
1
|
Вимоги
до професійних якостей та кваліфікації.
|
31
|
1
|
Моє
робоче місце.
|
32
|
1
|
Безпека
життєдіяльності на виробництві.
|
33
|
1
|
Підсумковий
урок з вивченої теми.
|
34
|
1
|
Життя
в ПТНЗ.
|
35
|
1
|
Заклади
освіти.
|
36
|
1
|
Розвиток
граматичних навичок.
|
37
|
1
|
Навчальні
курси.
|
38
|
1
|
Навчання
за кордоном.
|
39
|
1
|
Освіта
у Великобританії.
|
40
|
1
|
Освіта в Україні.
|
41
|
1
|
Освіта в США.
|
42
|
1
|
Мій
навчальний заклад.
|
43
|
1
|
Іноземна
мова в моїй професії.
|
44
|
1
|
Підсумковий урок з вивченої теми.
|
Тема 5. Харчування (14 годин)
|
||
45
|
1
|
Національні страви,
смаки та уподобання.
|
46
|
1
|
Національна кухня Великобританії.
|
47
|
1
|
Українська кухня.
|
48
|
1
|
Традиції у харчуванні.
|
49
|
1
|
Приготування страв.
|
50
|
1
|
У ресторані.
|
51
|
1
|
Культура харчування.
|
52
|
1
|
Моя улюблена страва.
|
53
|
1
|
Підсумковий урок з вивченої теми.
|
54
|
1
|
Контроль навичок говоріння.
|
55
|
1
|
Контроль навичок читання.
|
56
|
1
|
Контроль навичок аудіювання.
|
57
|
1
|
Контроль навичок письма.
|
58
|
1
|
Узагальнення та систематизація матеріалу.
|
Тема 6.
Наука і технічний прогрес (23 години)
|
||
59
|
1
|
Введення
активної лексики
|
60
|
1
|
Наука і технічний прогрес
|
61
|
1
|
Відомі вчені
|
62
|
1
|
Видатні вчені Великобританії
|
63
|
1
|
Видатні українські вчені
|
64
|
1
|
Винаходи і винахідники
|
65
|
1
|
Найважливіші винаходи людства
|
66
|
1
|
Телеграф
|
67
|
1
|
Дизельний двигун (Касовий апарат)
|
68
|
1
|
Телефон
|
69
|
1
|
Електрика та її місце в житі людини (Обладнання кухні та їдальні).
|
70
|
1
|
Терези (Зварювання).
|
71
|
1
|
Комп'ютери
|
72
|
1
|
Роботи у нашому житті
|
73
|
1
|
Нові технології
|
74
|
1
|
Науко майбутнього
|
75
|
1
|
Космічні технології
|
76
|
1
|
Новітні матеріали
|
77
|
1
|
Досягнення науково-технічного прогресу - на службу медицині
|
78
|
1
|
Технічний прогрес і приготування страв
(будівництво)
|
79
|
1
|
Нанотехнології
|
80
|
1
|
Генна інженерія
|
81
|
1
|
Підсумковий урок з вивченої теми
|
Тема 7. Природа і погода (16 годин)
|
||
82
|
1
|
Природа і погода
|
83
|
1
|
Природні
катаклізми
|
84
|
1
|
Розвиток
граматичних навичок
|
85
|
1
|
Правила безпеки під час стихійних лих
|
86
|
1
|
Людина і природа
|
87
|
1
|
Проблеми екології
|
88
|
1
|
Наслідки природних лих
|
89
|
1
|
Новини у пресі, написання заміток
|
90
|
1
|
Розвиток навичок письма
|
91
|
1
|
Наш е довкілля
|
92
|
1
|
Клімат Великобританії
|
93
|
1
|
Клімат України
|
94
|
1
|
Мальовничі місцевості Великобританії
|
95
|
1
|
Живописні куточки України
|
96
|
1
|
Заповідники і Національні парки
|
97
|
1
|
Підсумковий урок з вивченої теми
|
Тема 8. Живопис (14 годин)
|
||
98
|
1
|
Живопис в Україні
|
99
|
1
|
Живопис у Великобританії
|
100
|
1
|
Жанри живопису
|
101
|
1
|
Розвиток граматичних навичок
|
102
|
1
|
У мистецькій галереї
|
103
|
1
|
Музеї та виставки
|
104
|
1
|
Відомі художники Великобританії
|
105
|
1
|
Мистецтво в житті людини
|
106
|
1
|
Написання
есе
|
107
|
1
|
Мій
улюблений художник
|
108
|
1
|
Художні галереї та виставкові зали
|
109
|
1
|
Художники Дніпропетровщини
|
110
|
1
|
Українські
школи живопису (петриківський розпис...)
|
111
|
1
|
Підсумковий
урок з вивченої теми
|
Тема 9. Дозвілля і спорт (19 годин)
|
||
112
|
1
|
Світ спорту
|
113
|
1
|
Спортивне обладнання
|
114
|
1
|
Розвиток граматичних навичок
|
115
|
1
|
Спортивні ігри
|
116
|
1
|
Командні змагання
|
117
|
1
|
Спорт у моєму житті
|
118
|
1
|
Враження від змагань
|
119
|
1
|
Спортивні події
|
120
|
1
|
Переваги та недоліки спорту
|
121
|
1
|
Відомі спортсмени Великобританії
|
122
|
1
|
Відомі спортсмени України
|
123
|
1
|
Олімпійські ігри
|
124
|
1
|
Спортивне життя мого навчального закладу
|
125
|
1
|
Підсумковий урок з вивченої теми
|
126
|
1
|
Контроль навичок письма
|
127
|
1
|
Контроль навичок говоріння
|
128
|
1
|
Контроль навичок аудіювання
|
129
|
1
|
Контроль навичок читання
|
130
|
1
|
Узагальнення і систематизація матеріалу
|
Немає коментарів:
Дописати коментар